Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chyba je v pánečkovi, pouštět psa na volném prostranství bez náhubku, to nemůže omluvit ani touha psa se proskotačit. Když si ho pořizujeme, musíme si vybírat plemeno vzhledem k prostředí, kde bude žít a také k našim fyzickým schopnostem.

Já mám německého ovčáka, který má velkou zahradu, ale každý den ho odměním procházkou. Když byl mladší dával mi pořádně zabrat, teď bude mít deset let, tak už se spokojí s ostřejší chůzí. Když se náhodou pokusím o něco, co se ani nedá během nazvat, sám po chvíli zastaví. Určitě je to s ohledu na mě, má strach abych ten výkon ustála. Stále se však pohybuje vedle mně, na vodítku

 Pes je lovec, každý pohybující se cíl ho zaujme a rozběhne se za ním. Když potom nasaje pach běžce a navíc nasycený strachem, už se těžko odvolává. Stejný případ je když uvidí psa, ne všichni se spolu přátelí, stejně tak jako my lidé a vzájemné napadení přinese i zranění.

Proč tedy zbytečně riskovat, když stačí tak málo, tedy nepřeceňovat svoji vládu nad psem, protože pud, ten se těžko ovládá a ani sebelepší výchova ho nedokáže vytěsnit.

0 0
možnosti

Chodím běhat se psem. Tak nevím , kam patřím...

0 0
možnosti
Foto

každý pes je obrazem svého pána

1 0
možnosti

Ten náš je chlupatej, má věčně hlad a když uvidí samycy, tak vrtí .... Či-li celá panička:-)

0 0
možnosti

Nejen běžců, "větší legrace" je s takovým psem bojovat na inlajnech.

0 0
možnosti

Bezici clovek psa "provokuje" ke hre. Ale ocekavam, ze znami psofobici mne ted sezerou...

2 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

Páníčkové čoklů jsou nejen nepřáteli běžců, ale nepřáteli kohokoliv, kdo se jim odváží říct, že pes na veřejenosti má být na vodítku, má mít náhubek a nesmí nikoho ohrožovat... nejvíc jejich sobeckým chováním trpí malé děti - jednak jsou psy ohrožovány, jednak často šlápnou v parku, ale i na dětském hřišti do psích výkalů

4 0
možnosti

Pes na verejnosti NEMUSI mit nahubek. 99 % psu NIKOHO neohrozuje. Jak vidim, jste jedna z nich...

3 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 422x
Jsem člověk, který si rád klade různé otázky, na které následně hledá odpovědi. Ráda píšu a už mi nestačí jen psaní knih, protože se toho kolem tolik děje a blog mi přijde jako rychlejší komunikační kanál. Nejsem idealista, ale přesto bych se chtěla pokusit ve svém životě změnit myšlení některých lidí a posunout tak svět lepším směrem. A je pravda, že mám i divokou fantazii, takže když se mi nepovede změnit tenhle svět, velice pravděpodobně si vymyslím nějaký jiný, lepší :)

Seznam rubrik