Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pejskaři, nepřátelé běžců

"Nebojte paní, ten pes nekouše, je hodný." Zaznívá z úst staršího pána, když sbíhám kopec. Tak jsem odvážná a i když se normálně velkých psů bojím, tak pánovi věřím a běžím psovi vstříc. Tedy spíš snažím se mu vyhnout, ale pes se ke mě vrhá.

Začíná na mě štěkat a chtěl by na mě skočit, dost možná mě kousnout. Pán na něj řve, ale je mu to k ničemu, protože ho neposlouchá. Musím tedy zastavit a znechuceně se podívat na stopky, jak mi ubíhá čas. Zrovna dneska když se snažím běžet na čas před závodem. Jen doufám, že mě nerafne do lýtka a nebudu mít po běhání úplně.

A tak se zamýšlím nad sobeckostí pejskařů, chápu, že chtějí dát volnost svému psovi. Ale co když zaútočí na cizí lidi. Ani si nechci představit, co bych dělala, kdybych měla malé miminko v kočárku a pes se mi na něj takhle vrhl, tak nevím.

Kdyby měli vychovaného psa, který na povel přijde, tak dobře. Jenže pes kolem mě skáče a štěká jako šílený a já stojím a s obavou čekám co bude. Sotva mi uhne, tak se rychle rozbíhám a utíkám pryč. Čas, který si měřím, už mám zkreslený a jsem vyvedená z míry, že mě málem pokousal další čokl. Takže z příjemného výklusíčku se stává adrenalinový sport.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jana Králová | pondělí 20.4.2015 19:27 | karma článku: 18,42 | přečteno: 822x
  • Další články autora

Jana Králová

Nevědomky jsem založila nový směr svatebních fotek

Dneska mě hodně pobavila moje kamarádka a svatební fotografka Zuzka Zemanová, když mi dala vědět, že jsem byť nevědomky, založila nový kult svatebních fotografií. A lidé se po mě začínají opičit.

10.3.2017 v 11:41 | Karma: 19,72 | Přečteno: 971x | Diskuse| Ona

Jana Králová

A tak jsem udělala svoji aukci obrázků!

Obraz tady, obraz tam, obraz kam se podívám. A tak mi manžel řekl: "Zlato, nechtěla by ses jich nějak zbavit? Už se nedostanu ani do skříně?" Tak jo, překvapivě jsem souhlasila, ale jak? Co aukce pro dobrou věc :)

8.3.2017 v 15:22 | Karma: 10,54 | Přečteno: 204x | Diskuse| Pozvánky, akce

Jana Králová

Vidlačky ve městě

Obě jsme s Anet naplaveniny, takže cestování po našem hlavním městě bývá mnohdy dost zábavné a sem tam se i z cesty stane cíl.

31.10.2016 v 17:08 | Karma: 19,28 | Přečteno: 866x | Diskuse| Ona

Jana Králová

Svatební vyžírka

Být u toho, když dva lidé spojují své životy v dnešní uspěchané době svazkem manželským, je nepopsatelný zážitek. O to víc, když je to po šestnácti letech a dvou dětech.

11.10.2016 v 9:09 | Karma: 20,35 | Přečteno: 1068x | Diskuse| Ona

Jana Králová

Viděti je zlato

Už několik let sleduji vývoj operací na korekci zraku a vždycky jen tak zasněně jsem tu možnost odbyla, až budou operace levnější. Až budou peníze. Až na to bude vhodná chvíle. Až vymyslí nějakou novou metodu.

4.10.2016 v 18:37 | Karma: 16,29 | Přečteno: 478x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Hostovi se nelíbil výběr hudby, na oslavě vytáhl nůž a zaútočil na ženu

16. května 2024  10:12

V Kralovicích na Plzeňsku se minulý týden zvrtla narozeninová oslava. Jeden z mužů tam kvůli výběru...

PŘEHLEDNĚ: Pět výstřelů a hodiny na sále. Co víme o atentátu na Fica?

16. května 2024  10:05

Středeční atentát na premiéra Roberta Fica otřásl Slovenskem. Útok se odehrál po výjezdním zasedání...

Rána do srdce Slovenska, jsme země v rozkladu, píše tisk o atentátu na Fica

16. května 2024  9:08,  aktualizováno  9:56

Za ránu do srdce slovenské společnosti, která čelí pokročilému rozkladu bezpečnosti a společenskému...

Policistu, který opilý zaklekl 19letou dívku, propustili. Partnerka je mimo službu

16. května 2024  9:22,  aktualizováno  9:49

Policista, který v únoru uniformovaný v opilosti na pražském Smíchově brutálně napadl a zaklekl...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 422x
Jsem člověk, který si rád klade různé otázky, na které následně hledá odpovědi. Ráda píšu a už mi nestačí jen psaní knih, protože se toho kolem tolik děje a blog mi přijde jako rychlejší komunikační kanál. Nejsem idealista, ale přesto bych se chtěla pokusit ve svém životě změnit myšlení některých lidí a posunout tak svět lepším směrem. A je pravda, že mám i divokou fantazii, takže když se mi nepovede změnit tenhle svět, velice pravděpodobně si vymyslím nějaký jiný, lepší :)

Seznam rubrik