Chuť lidského masa - Kapitola 28: Panika

Nechci Magi děsit, ale v posledních dnech se mi stále častěji zdá, že někdo sleduje naši vilu. Že někdo sleduje ji a stejně tak i mě.

Kapitola 28: Panika – Enn Stail

Nechci Magi děsit, ale v posledních dnech se mi stále častěji zdá, že někdo sleduje naši vilu. Že někdo sleduje ji a stejně tak i mě.

Čím dál víc se necítím v bezpečí, jako by na nás čekal špatný osud za každým rohem. Možná jsme tu mrtvolu neměly objevit, možná jsme hned při prvním příznaku něčeho podivného měly vilu opustit. Ale teď už to nejde, vila nás pohltila do své pasti a teď nás v sobě nutí zůstat. A za odměnu nás obdařila nadměrnou kreativitou a rychlostí při výrobě nových modelů. Ale platíme jí za to krutou daň, a tou je neustálý strach a paranoia. Zcela neopodstatněně, ale přesto stále víc se začínám bát, aby nás nepotkal stejný osud jako dívku ve sklepě. Možná jsme tohle tajemství měli nechat navždy uzavřené, a dokud to šlo, prchnout co nejdál.

Občas se zcela falešnou záminkou si od Magi vezmu jednu tabletku na uklidnění, bývá to hlavně v momentech, kdy dojedu do práce a cítím se jako uštvaná zvěř. Protože od té doby, co opustím dveře svého domova, jako by mě sledovaly dvě oči, kterým nemůžu nikdy uniknout. Přepadá mě z toho úzkost.

Zajímalo by mě, co přesně se jí stalo té mrtvé ve sklepě, ale nemáme nejmenší odvahu po tom ani pátrat. Chci na ni myslet, co nejmíň to jde, bojím se jejího způsobu smrti… Sama uvězněná v temném sklepě, takový kousek od lidí a přece tak daleko, aby ji někdo našel. Její výkřiky pohlcené ve starých oprýskaných zdech zcela mimo uši lidí a chápání i těch nejcitlivějších jedinců. Její duch tu pokojně spal, než jsme narušily jeho posvátný klid. Ale možná to tak chtěla, možná chtěla, abychom ji našly a její vražda nebyla navždy zapomenuta v propadlišti dějin. Chtěla, aby vrah pykal za svůj prohřešek, proto na sebe i po smrti upozorňovala, proto nás k sobě volala a my ji po nějaké době našli a rozjely celé tohle vyšetřování.

Možná právě proto nás teď někdo sleduje… co když je to její vrah, který se bojí, aby jeho hrozné a temné tajemství nevyšlo na světlo? Chtěl, aby bylo navždy pohřbeno spolu s tělem, ale my mu jeho plány překazily. Možná jsme teď právě díky tomu obě v ohrožení, co když policie ve sklepě něco přehlédla, co když tam je stále nějaký důkaz, který by jasně ukázal na to, kdo tak mladé ženě vzal život?

Nevím, jestli bychom se ho měli snažit najít a vystavit se tak ještě více nebezpečí, nebo se od všeho tady distancovat a utéct, otevřít si výrobu někde jinde a začít zase od začátku. Nemůžu si pomoct, ale pokaždé když jdu kolem dveří do sklepa, přitahuje mojí pozornost, zavlaje na mě studený vánek, který prostoupí žaluzie a ovane mi tvář. Jako by mě k sobě lákal, jako by volal, ať roztáhnu žaluzie a aspoň nakouknu do temného sklepa, kde byl spáchán jeden z nejhorších lidských zločinů… jakým je právě vražda.

Odolávám, ještě stále odolávám a ovládaná strachem se na tu možnost snažím ani nemyslet, policie jistě zajistila všechny důkazy a našla vše, co se dalo. Ale přesto mě ten sklep volá. Dostanu jednou odvahu a podívám se do něj? Co když tam pořád ještě zůstává důkaz proti skutečnému vrahovi?

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jana Králová | úterý 5.4.2016 8:00 | karma článku: 8,88 | přečteno: 152x
  • Další články autora

Jana Králová

Nevědomky jsem založila nový směr svatebních fotek

Dneska mě hodně pobavila moje kamarádka a svatební fotografka Zuzka Zemanová, když mi dala vědět, že jsem byť nevědomky, založila nový kult svatebních fotografií. A lidé se po mě začínají opičit.

10.3.2017 v 11:41 | Karma: 19,72 | Přečteno: 971x | Diskuse| Ona

Jana Králová

A tak jsem udělala svoji aukci obrázků!

Obraz tady, obraz tam, obraz kam se podívám. A tak mi manžel řekl: "Zlato, nechtěla by ses jich nějak zbavit? Už se nedostanu ani do skříně?" Tak jo, překvapivě jsem souhlasila, ale jak? Co aukce pro dobrou věc :)

8.3.2017 v 15:22 | Karma: 10,54 | Přečteno: 204x | Diskuse| Pozvánky, akce

Jana Králová

Vidlačky ve městě

Obě jsme s Anet naplaveniny, takže cestování po našem hlavním městě bývá mnohdy dost zábavné a sem tam se i z cesty stane cíl.

31.10.2016 v 17:08 | Karma: 19,28 | Přečteno: 866x | Diskuse| Ona

Jana Králová

Svatební vyžírka

Být u toho, když dva lidé spojují své životy v dnešní uspěchané době svazkem manželským, je nepopsatelný zážitek. O to víc, když je to po šestnácti letech a dvou dětech.

11.10.2016 v 9:09 | Karma: 20,35 | Přečteno: 1068x | Diskuse| Ona

Jana Králová

Viděti je zlato

Už několik let sleduji vývoj operací na korekci zraku a vždycky jen tak zasněně jsem tu možnost odbyla, až budou operace levnější. Až budou peníze. Až na to bude vhodná chvíle. Až vymyslí nějakou novou metodu.

4.10.2016 v 18:37 | Karma: 16,29 | Přečteno: 478x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 422x
Jsem člověk, který si rád klade různé otázky, na které následně hledá odpovědi. Ráda píšu a už mi nestačí jen psaní knih, protože se toho kolem tolik děje a blog mi přijde jako rychlejší komunikační kanál. Nejsem idealista, ale přesto bych se chtěla pokusit ve svém životě změnit myšlení některých lidí a posunout tak svět lepším směrem. A je pravda, že mám i divokou fantazii, takže když se mi nepovede změnit tenhle svět, velice pravděpodobně si vymyslím nějaký jiný, lepší :)

Seznam rubrik