Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

A tak jsem udělala svoji aukci obrázků!

Obraz tady, obraz tam, obraz kam se podívám. A tak mi manžel řekl: "Zlato, nechtěla by ses jich nějak zbavit? Už se nedostanu ani do skříně?" Tak jo, překvapivě jsem souhlasila, ale jak? Co aukce pro dobrou věc :)

Když to u mě v práci začalo jít do háje, tak jsem doma malovala a malovala, až se mi podařilo ze všech těch negací vymalovat, tvořit něco veselého, barevného, co by třeba někomu mohlo udělat radost. Po všem tom hnusu, bylo potřeba udělat něco krásného.

Obrázky se mi kupily a pak přišel ten manželův dotaz. Jasně, je na čase s ním něco udělat. A jelikož nerada dělám věci jen tak, napadla mě aukce a půlku věnovat na dobrou věc. Klub nemocných cystickou fibrózou pro mě byl jasná volba, protože je už znám dlouho a beru je jako spolehlivé. Navíc máme cystickou fibrózu v rodině, takže moc dobře vím, jaké to je žít s touhle nemocí.

Mám kolem sebe spoustu super a šikovných lidí, a když jsem se zmínila ségře Lucce a kámošce Anet, hned mě v tom začaly podporovat a vymýšlet celou aukci do ještě dalších neskutečných rozměrů :) Nakonec se mi to podařilo udržet v pro mě únosné rovině a tak vznikla on-line aukce.

Maluju už roky, ale ještě nikdy jsem za žádný obraz nedostala zaplaceno. Jednak jsem nechtěla a navíc jsem si malovala pro sebe a jen tak pro někoho jako dárek. Teď se ukáže, jestli obrazy jen svým kamarádům a rodině nutím, aniž by o ně někdo opravdu stál.

Hned po spuštění  on-line aukce na facebooku se dostavily první pochybnosti. „To nebyl dobrý nápad.“ Na obrázcích jsem viděla detaily, které mě dráždily, navíc taky foťák přesně nezachytil barvy, které jsou jinak ještě jasnější a sytější, ale už to bylo venku.

A po pár dnech mě to přešlo. A přišlo mi úžasné, že jsem sebrala odvahu a že je to vlastně dobrodružství. Začali přihazovat první lidé a pak to začalo být ještě víc vzrušující. Hrozně mě bavilo si udělat web a taky celou aukci vymyslet a teď to tu bylo, můj výtvor.

Za šest dnů celá aukce končí a já musím přiznat, že jsem ráda, že jsem do toho šla a vyzkoušela si něco nového a mohla někomu pomoct. Taky mě bavilo sledovat, jak si určití lidé vybírají určité typy obrázků :)

Autor: Jana Králová | středa 8.3.2017 15:22 | karma článku: 10,54 | přečteno: 204x
  • Další články autora

Jana Králová

Nevědomky jsem založila nový směr svatebních fotek

Dneska mě hodně pobavila moje kamarádka a svatební fotografka Zuzka Zemanová, když mi dala vědět, že jsem byť nevědomky, založila nový kult svatebních fotografií. A lidé se po mě začínají opičit.

10.3.2017 v 11:41 | Karma: 19,72 | Přečteno: 971x | Diskuse| Ona

Jana Králová

Vidlačky ve městě

Obě jsme s Anet naplaveniny, takže cestování po našem hlavním městě bývá mnohdy dost zábavné a sem tam se i z cesty stane cíl.

31.10.2016 v 17:08 | Karma: 19,28 | Přečteno: 866x | Diskuse| Ona

Jana Králová

Svatební vyžírka

Být u toho, když dva lidé spojují své životy v dnešní uspěchané době svazkem manželským, je nepopsatelný zážitek. O to víc, když je to po šestnácti letech a dvou dětech.

11.10.2016 v 9:09 | Karma: 20,35 | Přečteno: 1068x | Diskuse| Ona

Jana Králová

Viděti je zlato

Už několik let sleduji vývoj operací na korekci zraku a vždycky jen tak zasněně jsem tu možnost odbyla, až budou operace levnější. Až budou peníze. Až na to bude vhodná chvíle. Až vymyslí nějakou novou metodu.

4.10.2016 v 18:37 | Karma: 16,29 | Přečteno: 476x | Diskuse| Ona

Jana Králová

Ztracený rodný list aneb svatba v ohrožení

V pondělí o naší dovolené a přesně tři dny před koncem termínu, kdy jsme se museli nejpozději dostavit na matriku, abychom legálně přihlásili naši svatbu, jsem s hrůzou zjistila, že nemůžu najít svůj rodný list.

22.6.2016 v 9:10 | Karma: 17,54 | Přečteno: 1457x | Diskuse| Ona

Jana Králová

Druhá svatba - pro rodiče hanba

Celý den jsem odkládala obvolávání příbuzných s pozvánkou na moji druhou svatbu. Tak nějak podvědomě, jsem asi tušila, že ne všechny reakce, které se mi dostanou, budou radostné a pozitivní. A že mi značně zkazí ten příjemný pocit

21.6.2016 v 9:25 | Karma: 22,10 | Přečteno: 1629x | Diskuse| Ona

Jana Králová

Chuť lidského masa: Kapitola 44: Došlápnutí si na pana Krchvíla – Petra Malinová

Moje teorie se mi zdá čím dál pravděpodobnější. Ano, pan Krchvíl mohl být skutečně vrahem. Sice nemáme žádné důkazy, přesto je můžeme zkusit získat od něj, jeho doznáním. Musíme ho jen správně zmáčknout, aby se rozpovídal.

3.6.2016 v 13:46 | Karma: 14,03 | Přečteno: 269x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Králová

Kapitola 43: Magi a Enn po napadení

Po naší zkušenosti s nevítaným návštěvníkem mi konečně Enn uvěřila. Bohužel ji to stálo naražená žebra a nepříjemně podrážděný žaludek. Divím se, že neměla nic zlomeného, při takové velké ráně od obra, který nás v noci zcela...

3.6.2016 v 7:00 | Karma: 13,69 | Přečteno: 256x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Králová

Chuť lidského masa: Kapitola 42: Zjišťování informací od Patricie Hálové

Uběhlo několik dní od našich neúspěšných výslechů a mezitím se nám vrátila ze zahraničí další podezřelá. Podezřelá je možná silné slovo, takže spíš osoba, která nám nejspíš zatajuje nesmírně důležité informace.

2.6.2016 v 15:39 | Karma: 10,68 | Přečteno: 232x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Králová

Tatry, tak blízko a přece tak daleko

Dlouho jsem se bránila výpravě na Slovensko. Ani nevím proč? Ovšem moje touha po objevování nových hor zvítězil a tak jsme se vydali do tolik známých Tater. A pro jistotu se dvěma lidmi, co na pořádných horách nikdy nebyli :)

1.6.2016 v 22:18 | Karma: 16,69 | Přečteno: 627x | Diskuse| Cestování

Jana Králová

Nevidomý Ondra běží za svým snem až do daleké Číny

Nevidomý Ondra Zmeškal začal s běháním minulý rok a svůj první maraton běžel teprve před pár dny 8. května, přesto se nebál a rozhodl se s vodičkou Jitkou Křížovou a ještě nevidomým běžcem Janem Bauerem vyrazit na maraton do Číny.

16.5.2016 v 16:28 | Karma: 13,23 | Přečteno: 165x | Diskuse| Sport

Jana Králová

Chuť lidského masa - Kapitola 41: Návštěva pana Krchvíla

Po přečtení listu, který po sobě Simona Dvořáček zanechal, jsme byli s Patriekm zaskočeni. „A vida, tak pan Krchvíl se nám pěkně vybarvil, asi bychom si s ním o tom měli dojít promluvit.“ „Pravda Petro, měli bychom vyrazit, abychom

12.5.2016 v 8:00 | Karma: 11,94 | Přečteno: 143x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Králová

Chuť lidského masa - Kapitola 40: Výpomoc nebo nerozum

Od Magi jsem si ráno přečetla děsivou zprávu o tom, že se k ní někdo vloupal. Nejdřív mi to úplně nedošlo a myslela jsem si, že by to mohla být kachna jako posledně. Magi není ten bláznivý typ, co by viděl duchy tam, kde nejsou.

11.5.2016 v 8:00 | Karma: 12,48 | Přečteno: 177x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Králová

Chuť lidského masa - Kapitola 38, 39: Zkouška alarmu

Sotva mě Enn s Borisem opustili, padl na mě opět ten tísnivý neklid. Přepadl mě strach z každého stínu a neobvyklého zvuku. Zamkla jsem za nimi bezpečně dveře, utěsnila okna a spustila alarm dle Borisových instrukcí. Budu si muset

10.5.2016 v 8:00 | Karma: 9,09 | Přečteno: 106x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Králová

Chuť lidského masa - Kapitola 36, 37: Julie Kohlerová o pět měsíců dříve

Rozhodně jsem ho už nikdy nechtěla vidět ani potkat, ale do vily jsem ještě naposledy musela. Nebylo to pro moje věci, ale proto že jsem zjistila, že to co hledám je ve sklepě. Po takové době jsem odhalila záhadu, nad kterou jsem

9.5.2016 v 8:00 | Karma: 9,34 | Přečteno: 171x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Králová

Chuť lidského masa - Kapitola 35: Vloupání beze stop

Bylo mi to hloupé a skutečně hodně dlouho jsem se rozmýšlela a odhodlávala, než jsem zavolala Enn o pomoc. Náš telefonát byl krátký, ale snad jasný, takže by sem ke mně Enn měla přijet každou chvilku. Potřebuju se s ní poradit, je

8.5.2016 v 8:00 | Karma: 9,45 | Přečteno: 108x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Králová

Chuť lidského masa - Kapitola 34: Vyšetřování

Simona Dvořáčka nám zavraždili přímo před nosem. Musel něco vědět. Do čeho to tam sakra byli všichni zapletení? Vyšetřování kolem jeho vraždy ukázalo, že byl namočený v pěkných dluzích. V zástavě byl dům jeho rodičů i jeho sestry

7.5.2016 v 8:00 | Karma: 11,52 | Přečteno: 213x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Králová

Chuť lidského masa - Kapitola 33: Enn Stail

Nedělní ráno proběhlo jako každé jiné, probudila jsem se po boku muže, s kterým jsem se včera večer seznámila v baru pro VIP hosty a zažila další dlouhou a vášnivou noc plnou sexu. Vlastně si ani nevybavuji jeho jméno, ale to mě a

6.5.2016 v 8:00 | Karma: 11,49 | Přečteno: 279x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Králová

Chuť lidského masa - Kapitola 32: Divnosti

Čas jde dál a my s Enn pozvolna chystáme další kolekci. Bude to už podzimní, plná pestrobarevných kabátků a šik teplých sukní, dalo by se o ní říct, že bude půvabně ženská a společenská.Musím se přiznat, že mě vila stále nepřesta

5.5.2016 v 8:00 | Karma: 11,22 | Přečteno: 165x | Diskuse| Poezie a próza

Jana Králová

Chuť lidského masa - Kapitola 31: Simon Dvořáček

Sotva jsem mohla dospat při pomyšlení, že nám zapadne do naší velké skládačky další ztracený dílek. V krátkosti jsem ráno informovala Martina o tom, co jsme všechno předchozí den zjistili a hlavně o skutečnosti, že konečně odhalím

4.5.2016 v 20:14 | Karma: 11,50 | Přečteno: 161x | Diskuse| Poezie a próza
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 422x
Jsem člověk, který si rád klade různé otázky, na které následně hledá odpovědi. Ráda píšu a už mi nestačí jen psaní knih, protože se toho kolem tolik děje a blog mi přijde jako rychlejší komunikační kanál. Nejsem idealista, ale přesto bych se chtěla pokusit ve svém životě změnit myšlení některých lidí a posunout tak svět lepším směrem. A je pravda, že mám i divokou fantazii, takže když se mi nepovede změnit tenhle svět, velice pravděpodobně si vymyslím nějaký jiný, lepší :)

Seznam rubrik