Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc děkuji za vaše reakce a když to tak čtu, tak mi moje situace skutečně nepřijde tak dramatická s porovnáním, co píšete a prožili jste vy. Budu držet palce, ať už žádné těžkosti s doklady a speciálně rodnými listy nemáte :)

0 0
možnosti

Po smrti mé maminky jsme se sestrou zjistily, že otec nějakým způsobem zlikvidoval všechny doklady (kromě OP a kartiček pojišťoven).

Musela jsem sehnat duplikáty rodných listů obou rodičů, což u maminky bylo jednoduché, ale otec se narodil doma na vesnici.

Také oddací list byl komplikovaný, protože se brali v kostele a trvalo dost dlouho, než jsem zjistila, kde je o sňatku záznam.

Chyba se taky objevila, ale to jsem už neřešila.

Všechny doklady jsem si nechala u sebe, takže po smrti otce už nebylo žádné pátrání.

Při likvidaci pozůstalosti se původní doklady nenašly, takže byly zlikvidovány dobře.

0 0
možnosti
Foto

Sice ne kvůli svatbě, ale taky jsem si musel nechat vystavit nový rodný list a zjistil jsem, že taky maminku (rodné příjmení) překřtili změnou jednoho písmene. Pro opravu (a následné vystavení opraveného rodného listu, tentokrát zdarma) jsem tam musel dodat maminčin rodný list.

Samozřejmě, druhý den jsem našel ten svůj původní.

0 0
možnosti
Foto

Před třemi léty mi zemřela matka. Když jsem šel na pohřební ústav zařizovat pohřeb, bylo mi sděleno, že potřebují můj rodný list. (To bylo ale překvapení!) Doma jsem pak jistil, že jej nemohu nalézt, ačkoliv jsem horečně prohledal úplně vše. Předtím jsem jej naposledy potřeboval snad při své svatbě už drahně let předtím. Nezbylo mi nic jiného, než zajet do Plzně na matriku, nechat si rychle vystavit rodný list nový. Musel jsem tedy sebou hodit, protože na rozdíl od svatby se pohřeb příliš dopředu naplánovat nedá.

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 422x
Jsem člověk, který si rád klade různé otázky, na které následně hledá odpovědi. Ráda píšu a už mi nestačí jen psaní knih, protože se toho kolem tolik děje a blog mi přijde jako rychlejší komunikační kanál. Nejsem idealista, ale přesto bych se chtěla pokusit ve svém životě změnit myšlení některých lidí a posunout tak svět lepším směrem. A je pravda, že mám i divokou fantazii, takže když se mi nepovede změnit tenhle svět, velice pravděpodobně si vymyslím nějaký jiný, lepší :)

Seznam rubrik