Nevědomky jsem založila nový směr svatebních fotek

10. 03. 2017 11:41:09
Dneska mě hodně pobavila moje kamarádka a svatební fotografka Zuzka Zemanová, když mi dala vědět, že jsem byť nevědomky, založila nový kult svatebních fotografií. A lidé se po mě začínají opičit.

A konkrétně se jedná o svatební polibek s kytkou před obličejem a zvednutým prostředníčkem a dokonce to doložila fotkou dalšího šťastného páru, který udělal stejnou pozici záměrně.
Já tu přiložím jen tu svou, abyste měli lepší představu o čem mluvím

Prostředníček nebyl záměr a stejně tak květina před obličejem byla jen náhoda. Prstem jsem si ohrnovala vlasy, které mi létaly do obličeje a jaksi mi tento prst zůstal připravený. Přesto že si ho mnozí vykládají, jako že je to pozdrav pro všechny bejvalky se slovy: "A teď už je můj, heč!"

    Autor: Jana Králová | pátek 10.3.2017 11:41 | karma článku: 19.72 | přečteno: 971x

    Další články blogera

    Tato rubrika neobsahuje žádné články...

    Další články z rubriky Ona

    Ivana Lance

    USA Georgia vs. Česká Republika

    Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

    28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 10.00 | Přečteno: 100 | Diskuse

    Jana Melišová

    Nemáte nejaké drobné?

    Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

    28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 23.12 | Přečteno: 290 | Diskuse

    Jana Kozubíková

    kOmický blog CDLXXXI.

    Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

    28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 7.91 | Přečteno: 165 |

    Ivana Dianová

    Billa šok

    Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

    26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.12 | Přečteno: 9152 | Diskuse

    Lenka Prokopová

    Oslava narozenin

    V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

    25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 427 | Diskuse
    Počet článků 75 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 414

    Jsem člověk, který si rád klade různé otázky, na které následně hledá odpovědi. Ráda píšu a už mi nestačí jen psaní knih, protože se toho kolem tolik děje a blog mi přijde jako rychlejší komunikační kanál. Nejsem idealista, ale přesto bych se chtěla pokusit ve svém životě změnit myšlení některých lidí a posunout tak svět lepším směrem. A je pravda, že mám i divokou fantazii, takže když se mi nepovede změnit tenhle svět, velice pravděpodobně si vymyslím nějaký jiný, lepší :)

    Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

    Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

    Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

    Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

    Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

    Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

    Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

    Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

    Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

    S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...