Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nevědomky jsem založila nový směr svatebních fotek

Dneska mě hodně pobavila moje kamarádka a svatební fotografka Zuzka Zemanová, když mi dala vědět, že jsem byť nevědomky, založila nový kult svatebních fotografií. A lidé se po mě začínají opičit.

A konkrétně se jedná o svatební polibek s kytkou před obličejem a zvednutým prostředníčkem a dokonce to doložila fotkou dalšího šťastného páru, který udělal stejnou pozici záměrně.
Já tu přiložím jen tu svou, abyste měli lepší představu o čem mluvím 

Prostředníček nebyl záměr a stejně tak květina před obličejem byla jen náhoda. Prstem jsem si ohrnovala vlasy, které mi létaly do obličeje a jaksi mi tento prst zůstal připravený. Přesto že si ho mnozí vykládají, jako že je to pozdrav pro všechny bejvalky se slovy: "A teď už je můj, heč!"

    Autor: Jana Králová | pátek 10.3.2017 11:41 | karma článku: 19,72 | přečteno: 971x
    • Další články autora

    Jana Králová

    A tak jsem udělala svoji aukci obrázků!

    Obraz tady, obraz tam, obraz kam se podívám. A tak mi manžel řekl: "Zlato, nechtěla by ses jich nějak zbavit? Už se nedostanu ani do skříně?" Tak jo, překvapivě jsem souhlasila, ale jak? Co aukce pro dobrou věc :)

    8.3.2017 v 15:22 | Karma: 10,54 | Přečteno: 204x | Diskuse| Pozvánky, akce

    Jana Králová

    Vidlačky ve městě

    Obě jsme s Anet naplaveniny, takže cestování po našem hlavním městě bývá mnohdy dost zábavné a sem tam se i z cesty stane cíl.

    31.10.2016 v 17:08 | Karma: 19,28 | Přečteno: 866x | Diskuse| Ona

    Jana Králová

    Svatební vyžírka

    Být u toho, když dva lidé spojují své životy v dnešní uspěchané době svazkem manželským, je nepopsatelný zážitek. O to víc, když je to po šestnácti letech a dvou dětech.

    11.10.2016 v 9:09 | Karma: 20,35 | Přečteno: 1068x | Diskuse| Ona

    Jana Králová

    Viděti je zlato

    Už několik let sleduji vývoj operací na korekci zraku a vždycky jen tak zasněně jsem tu možnost odbyla, až budou operace levnější. Až budou peníze. Až na to bude vhodná chvíle. Až vymyslí nějakou novou metodu.

    4.10.2016 v 18:37 | Karma: 16,29 | Přečteno: 476x | Diskuse| Ona

    Jana Králová

    Ztracený rodný list aneb svatba v ohrožení

    V pondělí o naší dovolené a přesně tři dny před koncem termínu, kdy jsme se museli nejpozději dostavit na matriku, abychom legálně přihlásili naši svatbu, jsem s hrůzou zjistila, že nemůžu najít svůj rodný list.

    22.6.2016 v 9:10 | Karma: 17,54 | Přečteno: 1459x | Diskuse| Ona
    • Nejčtenější

    Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

    22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

    Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

    Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

    18. dubna 2024

    Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

    Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

    21. dubna 2024  16:37

    Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

    Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

    22. dubna 2024  10:27

    Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

    Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

    19. dubna 2024  15:44

    Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

    Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

    23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

    Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

    Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

    23. dubna 2024

    Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

    Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

    23. dubna 2024  19:53

    Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

    Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

    23. dubna 2024  19:38

    Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

    Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
    Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

    Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

    • Počet článků 75
    • Celková karma 0
    • Průměrná čtenost 422x
    Jsem člověk, který si rád klade různé otázky, na které následně hledá odpovědi. Ráda píšu a už mi nestačí jen psaní knih, protože se toho kolem tolik děje a blog mi přijde jako rychlejší komunikační kanál. Nejsem idealista, ale přesto bych se chtěla pokusit ve svém životě změnit myšlení některých lidí a posunout tak svět lepším směrem. A je pravda, že mám i divokou fantazii, takže když se mi nepovede změnit tenhle svět, velice pravděpodobně si vymyslím nějaký jiný, lepší :)

    Seznam rubrik