Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vidlačky ve městě

Obě jsme s Anet naplaveniny, takže cestování po našem hlavním městě bývá mnohdy dost zábavné a sem tam se i z cesty stane cíl.

Úkol zněl jasně, vyzvednout knihy, jako odměny na náš plánovaný závod. Sklad je v ulici U Prioru. Nekoukám nalevo, nekoukám napravo a zjišťuji si zastávku, co je nejblíž, což je Ruzyňský Velkoobchod.

Beru s sebou Anet na pomoc, protože by to mělo dost vážit. Dojíždíme tramvají do Divoké Šárky a zatím se všechno odehrává přesně podle jízdního řádu. V Divoké Šárce čekáme na autobus, který má jet za 12 minut a nehlídáme čas, díváme se na skaliska vykukující za MCDonalds a celkově se kocháme okolím.

Když mi tak dojde, že už stojíme nějak dlouho. Dívám se na hodiny a je to už 15 min. vydáváme se tedy k jízdním řádům a překvapeně sledujeme čas ještě za dalších deset minut. Takže máváme rukou a říkáme si o tom, jak je idos nespolehlivý.

Anet tu kdysi byla, takže bylo fajn, že hned věděla, kde je ta správná zastávka. A taky odhalila, že nemusíme zákonitě čekat jen na bus 108, ale že jede ještě další, hned za roh. (Dva takové už kolem nás projely). Ale čas 108 se blíží. Velká to byla radost, když dojela a my nastoupily.

Ovšem už o zastávku dál na Vlastině, jsme zjistily, že jedeme na druhou stranu a 108 na příští zastávce končí. Vyskočily jsme tedy a přešly silnici, abychom nastoupily do druhého autobusu 142.

Ale už po dvou zastávka, jsme zjistily, že se zase vracíme. Opět jsme vyskočily, přešly silnici a nastoupily zase do 142. Připadala jsem si jak v nějaké zakleté pohádce, ve které se točíme stále dokola. Tentokrát jsme již vyrazily správným směrem a za chvilku jsme vystupovaly na správné zastávce.

Našly jsme sklad, vyzvedly jsme, co jsme měly a podívaly se na mapu. Se smíchem jsme zjistily, že jsme jen 15 minut od Divoké Šárky, takže jsme vyrazily pěšky. Cestou jsme sebraly ještě pár ořechů, což je pro mě víc než zlato.

Teď už obtěžkány knihami, jsme docházely k tramvajím a uviděly právě tu naši 22, jak zavírá dveře. Bez rozmyslu a signálu jsme se rozběhly obě vpřed jako jeden muž. A pan řídící nám ještě otevřel, za což mu děkujeme.

Až v tramvaji si Anet uvědomila, že nemá po vytrhnutí osmiček ještě běhat, ale to už jsme pohodlně seděly a blížily se k práci. Jasně, teď to přesně vypadá, že končí můj příběh o bloudění v pražské MHD, ale bohužel tomu tak není.

Nastoupil k nám totiž bezdomovec, velice aromatický dovolím si podotknout. Měly jsme s sebou sice těžké knihy, ale byly jsme domluvené, že až smrádek dorazí k nám, zvedáme se a přemísťujeme se do přední části vozu.

Naštěstí jel jen dvě zastávky, takže se to dalo snést. Ovšem po jeho výstupu začalo být cítit něco horšího. A Anet konstatovala: „On se tu po….“ Což nám potvrdila skupinka mladých nastupujících lidí. Chtěli zápach zmírnit a tak nastříkali všude ve vagónu lacinou voňavku, na což se Anet začala dusit.

Obě teď už s rouškou z šály a rukávu jsme seděly a sledovaly lidi, jak se otáčí dozadu (přes nás). Ale už nám zbývaly jen čtyři zastávky, teď jsme přece nemohly zase vystoupit. Do vagónu přistoupili další lidé a v tom si jakási upravená slečna sedla přímo na to místo. To místo, které bylo pošpiněné, nebo se na něm minimálně pošpinění odehrálo.

Dost možná jsem cíťa, ale rozhodla jsem se, že už si nikdy nebude sedat na semišové sedačky, které mohou absorbovat naprosto všechno. Zlaté plasťáky, nebo dřeváky. Takže pražské MHD zdar!

Autor: Jana Králová | pondělí 31.10.2016 17:08 | karma článku: 19,28 | přečteno: 866x
  • Další články autora

Jana Králová

Nevědomky jsem založila nový směr svatebních fotek

Dneska mě hodně pobavila moje kamarádka a svatební fotografka Zuzka Zemanová, když mi dala vědět, že jsem byť nevědomky, založila nový kult svatebních fotografií. A lidé se po mě začínají opičit.

10.3.2017 v 11:41 | Karma: 19,72 | Přečteno: 971x | Diskuse| Ona

Jana Králová

A tak jsem udělala svoji aukci obrázků!

Obraz tady, obraz tam, obraz kam se podívám. A tak mi manžel řekl: "Zlato, nechtěla by ses jich nějak zbavit? Už se nedostanu ani do skříně?" Tak jo, překvapivě jsem souhlasila, ale jak? Co aukce pro dobrou věc :)

8.3.2017 v 15:22 | Karma: 10,54 | Přečteno: 204x | Diskuse| Pozvánky, akce

Jana Králová

Svatební vyžírka

Být u toho, když dva lidé spojují své životy v dnešní uspěchané době svazkem manželským, je nepopsatelný zážitek. O to víc, když je to po šestnácti letech a dvou dětech.

11.10.2016 v 9:09 | Karma: 20,35 | Přečteno: 1068x | Diskuse| Ona

Jana Králová

Viděti je zlato

Už několik let sleduji vývoj operací na korekci zraku a vždycky jen tak zasněně jsem tu možnost odbyla, až budou operace levnější. Až budou peníze. Až na to bude vhodná chvíle. Až vymyslí nějakou novou metodu.

4.10.2016 v 18:37 | Karma: 16,29 | Přečteno: 476x | Diskuse| Ona

Jana Králová

Ztracený rodný list aneb svatba v ohrožení

V pondělí o naší dovolené a přesně tři dny před koncem termínu, kdy jsme se museli nejpozději dostavit na matriku, abychom legálně přihlásili naši svatbu, jsem s hrůzou zjistila, že nemůžu najít svůj rodný list.

22.6.2016 v 9:10 | Karma: 17,54 | Přečteno: 1459x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 422x
Jsem člověk, který si rád klade různé otázky, na které následně hledá odpovědi. Ráda píšu a už mi nestačí jen psaní knih, protože se toho kolem tolik děje a blog mi přijde jako rychlejší komunikační kanál. Nejsem idealista, ale přesto bych se chtěla pokusit ve svém životě změnit myšlení některých lidí a posunout tak svět lepším směrem. A je pravda, že mám i divokou fantazii, takže když se mi nepovede změnit tenhle svět, velice pravděpodobně si vymyslím nějaký jiný, lepší :)

Seznam rubrik